Hej :)

Heej,idag så har jag lite varit med min kanin,hos Leila,köpt och ätit glass och spelat mario kart så klart! Hemma så spelade jag bara The sims och dansade och sjöng lite... Hehee :P Imorgon så kommer jag och sätta in lite nya bilder på mig, och min gammelfarmors gulliga shäferhund Ara! En stor,snäll och lurvig hund, som är 70 ÅR I MÄNNISKOÅR!! :O Min gammelfarmor bor i Zagreb som ligger i Croatien, så vi har varit och hälsat på där! Högsta temperaturen i Zagreb var +50! :O :O Man dör ju av värme! Men nu ska jag gå och spela Mario Kart hos Leila igen! Hejdåååå :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Love you michael, to my hart stops to beat!!!

2009-09-04 @ 07:44:44
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0